BRA DAG (Y)

Då har vi tackat av vår kära tokiga Dieter Müller, han fick en blomma whisky och konjak(Y) Blev också lite känslosamt där ett tag, och de flesta av oss tjejer i klassen satt med ögonen fyllda av tårar. Han är väl för söt våran dieter. Kommer sakna fanskapet.
Och eftersom det är draget idag fick vi skita i köket, slutade halv 12 istället för halv 16. GÖTT!

Nu ska jag ner på stan med pappi och se om jag hittar något fint tills ikväll, annars har jag lite reserv planer
här hemma;) Och ikväll då? PARTY.. När vi är i dimman och klockan slår över midnatt då? Jo då tror jag bestämt att en liten tös fyller 17. WOH! Känner att det blir en riktigt bra kväll !

PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0