Pussssssssss


Och idag är en ny dag, känner mig redan mycket gladare än igår! haha fan vilket damp jag hade ser jag nu. Men sånna dagar har man ju dock ibland, inget att göra åt saken.Är glad att det finns mycket fina människor som kan
en hel dag att vända, så kvällen/natten var ju faktiskt inte åt helvete i alla fall. Beställde ny mobil inatt också som kommer redan ikväll!
Så det ska bli skitkul, blev ingen värsting mobil men det enda jag krävde av mobilen var att det skulle vara
helt i touchscreen, högre pixlar än 3 på kameran och att man kan ha lite lagom musik i. Så den jag beställt
kommer bli perfekt.

Snart ska jag väl hoppa in i duschen och fixa till mig, senare ska jag till stan och fixa lite grejer tills imorgon.
Skulle tippa på att det blir tv-spels kväll ikväll också. Måste ju bevisa vilket proffs jag är på marioparty.
Plus att jag måste hinna hämta mobilen, första prioritet här va! haha.

Ni får ha en underbar dag för det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0