Jag gick i ett kvarter idag som en gång var min hela värld.


Jag och johanna i sjunde klasss.

Idag har varit en bra dag alltså! Efter praktiken blev det att träffa johanna gumman, hamnade på östenssons och fastnade där ca 40 min. Vi ville ha något att mysa med till skräckfilmen "darkness falls" men vi var inte sugna på något. Bara mysigheten med att ha något att äta var vi ute efter. Efter många om och men blev det godis, ångrade oss och ville ha dipp och grönsaker men vågade inte lämna godispåsen vi tagit till oss så det fick bli båda. Haha.

Imorgon börjaar jag inte förens klockan tree så det är niiice. Har skissat färdigt två exempel till jockes tattoo nu.
Vet inte hur jag ska få med alla hans krav i EN tatuering men fan, jag heter väl caroline granberg så det ska la inte vara några större problem. HAH! Längtar något grymt till lovet då blir det både tjejkväll och halloween fesssstt.
Sen har jag och göllan en plan som består av 4 veckor hööh grymt kuuuul. PUsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0