höhö

Haha jag förstår inte vad det är med mig, igår efter skolan somnade jag och likaså idag.
Och det mina vännner är inte likt mig, har väldigt svårt för att somna, haha i alla fall ensam.
Sover jag med kompisar eller pojkvän kan jag somna som ett skott.
I alla fall, idag har inte hänt mycket, har hämtat lapp om att hoppa av EngB.
Hoppas att jag gör rätt, så att jag itne ångrar mig sen. får la se vad som händer.

Nu äre det väl mat som gäller, pappa står och steker hamburgare där nere, usch.
Bjussar på en bild på mig och klara från förfesten hos vendela förra onsdagen.


HErrrråååå

Kommentarer
Postat av: emmie

gud vilken söt bild! kolla in min blogg, puss

2009-10-06 @ 17:45:08
URL: http://allwayssuper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0