Get naked!

Kom nys hem från praktiken och idag är jag verkligen dötrött.
När börjar jag imorgon då? Jo, 6.30 inte så kul. Tur att jag är
morgonpigg annars hade det varit jobbigt med tanke på att
jag måste gå upp klockan 5.00(!). inte vad vid sånna tider.
Men efter regn kommer solsken, slutar ju faktiskt tidigare då.
och det är ju nice eftersom det är freeeedaag !! GÖTTTTTTT.

Jag har inte träffat min man sen måndags och jag saknar
honom bara på den lilla tiden, hur fan ska det då gå när han
lämnar mig i sverige för thailand i en måååånad ? Blää.

Aja ska dö nu,hare gött puss.

Kommentarer
Postat av: johaNNA

lägg dig o sov , det är underbaart!;) <3<3

2009-10-22 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0