ashhh



Näe, guud får man vara så perfekt.

Har hittat ett par glasögon jag vill ha, fast de var rätt dyra.
Mam&pap vägrar köpa nya till mig eftersom jag aldrig använder
mina nuvarande..
Frågan är om det är värt att slänga flera tusen på brillor..

Hmm, idag har det nog varit slappaste dagen, hade en lektion, på andra lektionen fick vi bara
hemprov så vi hade helt plötsligt 2 1/2 h håltimma så lisen och jag drog och käka på medellerutan.
Kom tillbaka till skolan och hade internnationell-husmanskost. Riktigt kul.
Något mindre kul var att en tjej i skolan svimmade vid bordet bredvid vårat. Riktigt läskigt.
Har ju svimmat några gånger själv men hade ingen aning om att det såg så läskigt ut.
Var nog inget allvarligt i alla fall, får vi hoppas. Resten av dagen har jag bara pluggat,
hann med en långpromenix också föresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0