17 år i staden där jag växte upp och så.

Gårdagen blev riktigt lyckat, startade med förkrök hos vendela sen begav vi oss till hallen! Sjukt mycket folk men tack för kvällen alla!

Och idag fyller man 17 då, gött att man fick turen att fylla på en studiedag så idag har jag suttit med näsan i andra twilight boken "när jag hör din röst" , läst halva nu sen har jag bara "ljudet av ditt hjärta" och "breaking dawn" kvar. Den sista boken fanns inte i svenska så det fick blir engelska men det går lika bra det. Vid fyra kom farfar och farmor hit för att fika och fira mig. treevligt. Ikväll kommer joakim hit för att äta lite och så med familjen och mormor. Blir trevligt. Hade gött pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0