Stan


Men kom igen, hur snygg får man bli?

Idag är jag trött, var sjukt mycket på praktiken ett tag. Det jobbiga är att på morgonen är det skit lugnt, lagar all mat förbereder morgondagen osv.. Vid 12.00-12.30 däremot, kan det komma värsta mkt folk på en gång! Då får man fan inte en enda lugn stund, så allt kommer verkligen på en gång, hinner knappt andas. Sen blir det lugnt resten av dagen igen. FÖR lugnt. Kunde inte allt sprida ut sig lite kanske?Men Jag stormtrivs ändå, specielt när henke spelar raggae hela dagarna (Y) I alla fall träffade jag johanna på stan när jag slutade. Köpte en ny vinterjacka och en tröja, sen drog jag och johanna till MEU där vi träffade annie och julia så det blev att snacka lite skit där. Det gillar vi.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0