Jag ger dig allt jag har, om det är nått du önskar

Fy fan nu får det räcka. Har mått dåligt i nästan två veckor, ont i huvet och magen. Förstår inte vad det beror på,
usch jag hatar det.

Anyway, babe var här idag mys som vanligt, sen var vi och mamma hos optikern för mina glasögon dampar galet, funderar på att fixa nya med tanke på att jag aldrig använder dom. Förutom om jag kollar på tv hemma. Och ändå ser jag sjukt dåligt,haha får kankse skylla mig själv lite men aja. Hittade i alla fall ett par as snygga brillor! Vill så jävla gärna ha dem!
Det var en pilot variant med lite brunt och svart blandat, skkeet snyggga. Måste ha dom.
Brillorna nedan var också färjävla snygga, men de andra var fan snäppet värre.


Nu ska jag ut på långpromenix och imorgon äre helg vilket betyder parttty!
Herrrrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0