Helgen

Underbar helg ! Har varit sjukt bra väder och allt har varit perfa.
Känner verkligen hur sommaren kommer krypandes!
I går kom johanna till mig och vi sola lite och drog en
sväng på stan med em också och köpte present till
mamma. Sen drog vi till vadstena och badade och det var
faktiskt rätt skönt. Sen drog jag till älsklingen och sov
där och idag har vi solat,spelat krocket, badat, spelat
lite baseball och myst som bara vi kan:)

Och till sist när jag kom hem drog jag och em ut och sprang och
på det blev det ett litet kvällsdopp och nu sitter
jag här och ser på film. Livet är bra härligt ibland.

Imorgon går vi bara tre lektioner sen varamon med
lisa!

pusss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0