Fredag

Har varit en jättefin dag med mitt hjärta, vi drog till stan för att fixa lite saker sen rimmini och hämta mat för att äta ute på en liten filt, super mysigt! Doppade jordgubbar i choklad och jag tror jag fått mig ett beroende! Hade glömt bort hur gott det igentligen är. Sen drog vi ner till varamon och satt och slappa med lite folk ett tag sen hem och nu ligger vi i sängen och kollar på film och myser:) Helt suverän dag asså!

Juste i höst ska jag träna aguility med stinisen, ska bli rätt kul.
Imorgon ska jag sola som fasen och sen dra till vadstena och
äta hos farfar och farmor, sen blir det kanske johanna?
pusss hoppas ni haft en lika bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0