Kiss me daily


Då var det måndag igen då, usch. Fast dagen har ändå varit helt okej, slappt i skolan. Jag har faktiskt varit riktigt duktig idag tycker jag, skrivt personligt brev+ CV sen har jag skrivit en hel novell som ska vara inlämnad på fredag. Skönt att ha det gjort, sen så har vi livsmedelsprov på onsdag så ska nog sätta mig ner och ta det också när jag ändå håller på. Ikväll är det CSI och ballar av stål! haha det är grymt kul. Känner att jag inte har mycket mer att säga. puss

Jo föresten, om sex dagar har stoffe och jag varit tillsamans i ett år! woho!

Kommentarer
Postat av: Kristin

hej,



hoppas allt är bra i det leende landet! sjalv bor jag i bangkok sedan en tid tillbaka, lever de ljuva livet!;-)



gå gärna in på min blogg http://blogg.aftonbladet.se/28278/ bloggar om vardagen och ger heta bangkok/thailands tips! som inge resetidning än har skrivit om! Nu foton direkt från BANGKOK FASION WEEK!!!

2009-03-24 @ 15:08:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28278/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0