gurrgurr

Då sitter jag här igen efter en underbar lördag-söndag hos kristoffer, som för övrigt har namnsdag idag. Det blev att kolla på melodifestivalen och som vanligt alla madrasser täcken och kuddar på golvet för optimalt mys. Det gillas som bara fan!
Något mindre kul är att jag hade så ont i fötterna att jag var tvungen att ställa in gymmet med stoff och johanna idag och känner mig skitdum för det.. men men.

 På tal om vänner är jag super sugen på att ordna en mys middag med lite folk, äta något fint och dricka något gott till och bara vara, kanske till helgen får se.

Nu ska jag fortsätta plugga lite och sen se på beck.
Hoppas ni haft en lite underbar helg som jag! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0