ett år med honey


1 år med världens underbaraste pojkvän idag! Känns jäkligt bra måste jag säga. Folk som känner mig och stoffe kanske tycker det låter konstigt med bara ett år. Men grejen är att vi var tillsamans i två år förut, sen gjorde vi slut men kort därefter blev vi tillsamans igen och sen dess har vi varit tillsamans ett år igen. Så det är så det ligger till. Man skulle kunna säga tre år, men vi valde att glömma de tiderna för vi var inte de personerna vi är idag osv. Så ett år kör vi på! Det här året har verkligen varit det bästa i mitt liv. älskar dig!

Vi började fira lite igår, vi gick ut och åt gott och myste riktigt ordentligt och idag tog vi bara vara på varandra och gick på promenad i två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Blev lite bus på vägen också, haha lite barnsliga får man vara. men nu har älsklingen åkt hem så nu ska jag prata lite med johanna på skype hade jag tänkt sen ska jag färga håret. Tänkte vänta ett tag med att färga håret men eftersom pappa(!) frågade om jag inte skulle färga håret snart så tänkte jag att det nog var dags. ciaoo bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0