Vart tog sommarn vägen?


Sitter och lyssnar på lite musik och väntar på att johanna ska komma hit, hon blir även mitt nättgäst.
Får se vad vi hittar på, brukar alltid bli ngt kul i alla fall:)
Det blir en fullspäckad vecka den här veckan, inatt kommer johanna
och stannar tills imorn.På onsdag  ska jag på begravning för första gången, ska inte bli kul:(
Sen på torsdag åker jag och tjejerna till johannas stuga för grillning,öl, och övernattning, 
kommer nog bli skitbra. På fredag ska jag träffa en kompis och sedan vila upp mig för
allt jobb jag har framför mig. På lördag börjar jag ju jobba och jobbar tre veckor. USH
Men jag får ju pengar fört så jag får väl tänka så. Något som känns bra är att johanna
och maja åker till malta på lördag och är borta alla mina jobbveckor, då slipper jag ju
känna att jag missar ngt typ. Hade ju varit värre om det åkt typ tre veckor innan jag börja
jobbet, då hade jag ju fått sakna dem skitmkt! Bra där va. Hopppas johanna är sugen på
godis när hon kommer hit, känner att jag varit duktigt ett bra tag nu så jag är nog värd några
godisbitar (A).hehe.

Hade gött ! pusss

Kommentarer
Postat av: j o s e f i n e

vart jobbar du?:)

2009-07-21 @ 12:02:22
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0