where i stood

Nu har jag varit på begravning för första gången, det var läskigt, men sjukt vackert. Rest in peace.
Efter själva begravningen var det minnesstund och sen gick vi hem till annie för att fixa oss sen 
ner på nostalgin och kolla läget. Var inget vidare drag där så vi gick hem.
Vi Somnade vid 1 kanske och vaknade halv 5 av ngt som surrar runt som fan! Både annie och jag flyger upp 
ur sängen och försöker se var den är, men vi ser den inte, jag får en skratt-attack och kan inte sluta garva!
Fattar inte vrf jag bara fortsatte skratta, kunde verkligen inte sluta. haha !

Idag har vi i alla fall och varit och käkat, jag maja johanna och annie. Mycket trevligt.
Ikväll blir det nog att glo lite film och käka jordgubbar, kanske sitcker ut sen och umgås.Får se.
Hade puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0