igåridag

Den där jäkla johanna alltså! hon får mig att bli sugen på att blogga. konstigt dedär va!

Haha i alla fall så kom johanna hit igår och det blev en jäkla massa tjat,dans, promenad till maxi osv.
Johanna hade hål i påsen och fattade inte det förns hon tappat 3 saker, smart brud, gud va vi garva!

Denna dag var intee lika rolig, johanna och jag drog till stan för att hon skulle köpa jeansväst och jag
ny plattång. Vi köpte varsin takeaway latte och gick och vänta på bussen för jag skulle till jobbet, tror ni den kom? nae.
Vi hade kollat FEL. Slutade med att mitt ex morsa kom och hämta oss. Hur gulligt? Så efter jobbet gick jag och köpte en blomma till henne. plus till mig där va? ;) 

pussssss

Kommentarer
Postat av: johanna

haha det är alltid spännade med oss<3;)

2009-07-11 @ 23:52:56
URL: http://candymountn.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0