sexies

Tänkte lista De fem snyggaste killarna och fem snyggaste tjejerna, enligt mig såklart.
Okej då kör vi, först upp är the boys. Det spelar ingen roll vilken ordningn de kommer i.


Först ut har vi vår älskade Johnny Depp, han har hängt kvar ett tag
alltså. Han är så sexigt manlig att jag nog mest troligt skulle svimma om
jag såg honom. Mhm. Han toppar listan med hästlängder.




Sedan har vi Josh Duhamel, varför vet jag inte, han bara lyser  sex appeal
och jag tror inte det finns en tjej som inte tycker han är AS het, eller?




Nykomligen Robert Pattinson är ju svin het, han lyckades verkligen
förmedla looken "badboy" i twilght. Ruskigt snygg må jag säga.
Hans blick skulle nog kunna smälta många tjejers hjärtan.




Då tar vi och slänger dit Justin Bartha på listan också! Han har den där
nördigt heta looken, Jag måste säga att jag verkligen gillart! Sedan tycker
jag att han är en fantastiskt skådespelare. Han har dessutom lyckats
fånga Ashley olsen på kroken..Söta tillsamans tycker jag.



Sist men inte minst kommer MIN kära pojkvän kristoffer fristad!
Han förtjänar att vara på denna lista mer än någon annan enligt mig.
Finns ingen finare och omtänksammare människa än min puss.
jag älskar honom.




Och över till tjejorna !



Vi tar och börjar med Rachel bilson. Jag skulle nog kunna döda  för
hennes utseende alltså! Fast å andra sidan skulle jag nog kunna det
för alla tjejer på den här listan. Anyway va snygg hon är.



Då fortsätter vi med Mary-kate olsen. Hon har länge varit
en inspirations källa för mig. Hennes bohemiska/trashiga stil
gör henne nästan perfekt.



Adriana Lima.. Jag behöver inte säga något va?




Vi kör på med Mila kunis Skit söt tjej ju. Mörkt hår och mörka ögon.
Är hon inte lite lik Rachel ?





Och sist ut har vi Nicole Richie Det är nog hennes stil som gör henne
så söt, Hennes garderob är att döda för. Dessutom passar inte nicole och
madden perfekt?Jo. (Inte så haj på vem av tvillingarna hon är med)


Det var det, nu vet ni vad jag tycker. Vet att en viss pojk ville vara med på
listan men har ju ingen bild? inte lätt gubben.

Kommentarer
Postat av: josefine

Josh Duhamel är ju så sjukt snygg, fytusan ja!

2009-02-02 @ 21:06:02
URL: http://joseflne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0