pelle i hagen

Fick panik imorse, hittade inte nyckel fanskapen! Så där stod jag fem minuter innan skolan skulle börja och letade som en jävla röv, hittade dom inte så drog te skolan iaf. När jag kommer hem var naturligtvis ingen hemma, så jag fick stå och vänta i ett halvår innan jag kom in. Plus att jag var sjuuuukt kissnödig...

på tal om annat har jag haft problem med magen ett tag nu, går nästan jämt hungrig för jag knappt får i mig mat, däremed ont i magen, sen när jag väl äter så mår jag as illa. Även fast jag bara åt brocolli och kassler.. fattart inte. Men hoppas ändå vi ska göra choklad tårta och bananglass imorn i köket, för jag är faktiskt sugen på det för en gång skull, förvånar mig inte om det försvinner imorn.

nu ska jag försöka pilla i mig något att äta i alla fall innan jag svälter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0