Lets do it bitch


Gud vad jag älskar tee. alla sorter, specielt grönt. Vilket är himla tur eftersom det har en plats i johannas och min lilla tävling, tänker inte berätta mer om tävlingen här faktiskt, tror det passar bäst mellan johanna och mig, sorry. Kan bara säga att jag är taggad till tusen, hehe !

Sitter faktiskt med en kopp just nu till och med och kollar på CSI Ny. Tänker inte dra igenom dagen för den har bara gått snabbt och jag har umgåtts med johanna. Därför svarade jag på listan där nere. Hoppas det fäcker för idag.

Jag funderar på att lägga ner bloggen om jag ska vara ärlig, känns inte som den ger något överhuvetaget.
Men jag får tänka på saken en stund sen får vi se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: johanna

ha kvar den,det är skönt att skriva av sig,plus att det är min favvoblogg:D

2009-02-24 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0