party

Ligger i sängen och kollar runt  på lite bloggar,kul ärre. Faktum är att jag är lycklig för jag känner knappt inget från igår, puh säger jag bara.

I alla fall gårdagen blev att fixa hos lisa och ha lite trevligt, vid 19.30 någon gång drog vi till donken och träffade jocke oscar och några, drog till förfest hos jonna, stanna inte så länge utan drog till 18-års festen. Det var så jävla packat att man knappt kunde röra sig,men det var kul ändå träffa massa underbart folks och hade allmänt kul. Så tack för kvällen.

Snart ärre dans men jag känner igentligen för att skippa det idag..Hade igentligen bara velat ta en tidig buss till stoffe och ha hela dagen tillsamans. Nu måste jag ta 16.25 bussen och det suger ju. Men men dansen lär ju vara rolig när jag väl kommer dit.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0