Never knew I could feel like this, Like I've never seen the sky before, want to vannish inside your kiss.

Då var det bara fyra dagar kvar tills turkiet, jobbar imorn, onsdag, torsdag, fredag och på fredagkväll åker vi.
Så det kommer gå fort,  snart sitter jag där på flyget men förhoppningsvis inte med svinond magvärk då jag
tänker dricka lite innan, hah lika bra tror jag så jag inte dör på flyget. Hatar att flyga. Nu vet ni det också.
Det kommer bli sjukt gött att komma iväg till tropisk värme men jag kommer att sakna mitt hjärta otroligt mycket.
Kommer bli svårt att inte få träffa han så ofta jag vill. Men förhoppningsvis står han med öppna armar när
jag kommer hem sen igen. Då ska han få världens fetaste puss. Känner redan nu att det kommer bli ap-jobbigt
att lämna han hemma. Men vad gör man ?

Sen när jag kommer hem har alla andra redan gått första veckan i skolan, känns konstigt att skolan börjar snart
igen. Att sommarlovet redan är slut, det gick ju cepe fort.
Men det har varit lätt varit ett de bästa sommarloven hitills.

Hade gött. puss

You know, I just wanna let you know, that I've never felt this way about anybody else.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0