I'll do you like a truck

Dagarna rullar förbi och jag har gått en vecka i skolan nu. Som det ser ut nu är schemat rätt bra, MEN de har inte lagt in engB timmen någonstans än och jag tror,nästan vet, att de kommer lägga in den en timma efter att vi slutat på fredagar.
Så när alla i klassen slutar 13.10 måste jag vänta i skolan en och en halv timma för att gå på engelska och sedan sluta 15.20. KUL. Så jag tänkte boka in ett möte med roger någon dag nästa vecka för att diskutera lite om skolan och shit och om man verkligen behöver engB för det jag har planerat in för framtiden. Fast helt ärligt orkar jag inte tänka mer på det..

Imorn är det ju faktiskt fredag, fasen va man uppskattar helgen nu när man går i skolan varje dag. 
Ska bli helt underbart att få sova ut lite. Hoppas det blir en kanon helg. Behöver det känner jag.

Hade gött pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0