fick jag med mig allt nu ?

Nu ska jag snart dra till jobbet, hoppas dagen går fort för jag vill bara hem och mysa med hjärtat så mkt som går innan jag åker, men först ska jag hem till annie så att hon kan toppa mig lite. Ska nog fråga om jag får sluta lite tidigare idag så att jag hinner till 17.40 bussen. Vill ju som sagt hinna träffa pussen innan vi drar.
Klockan 11 ikväll åker vi för att vara exakt och jag har inte en packat färdigt. Vad ska man ha med sig egentligen?
än sä länge har jag lyckats tjocka ner :

-Kläder
-bikinis
-skor
-Mp3+batteri
-kamera+laddare
-mobilladdare
-smycken
-Godis ;)
-badrumsartiklar
-solglajjer
-pennor&papper (utomlands får jag alltid inspiration till min dolda talang,höhö)

På tal om teckna så kunde jag inte sova inatt så jag låg uppe och ritade till typ halv 2, kankse inte så smart eftersom jag ska iväg och jobba nu, men vad gör väl det?
Anyways, ska väl ta och dra mig till bussen nu då kankse. Ciao hade bra här hemma !
Kommer sakna dig så sjukt mkt älskling ! Ska pussa ihjäl dig ikväll kan jag lova.
Du är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0