april april

Hello snyggingar!
Jag är helt proppmätt efter att ha mumsat i mig kräftor,räkor och digestivekex med brieost med mamma och syrran.
Gud vad gott det är, helt sjukt. Första april idag också och jag har blivit lurad. Vår lärare smällde i oss att vi hade sovmorgon till halv tolv imorgon, april april, där fick vi! Själva funderar jag mamma och emelie på att ställa oss i cykelboden i lagom tid för att stå med håret för ansiktet och låta som the grudge när pappa kommer hem... vet itne om vi vågar dock, han kanske får en hjärtsnörp och det vill vi ju inte! Ioförsig är väl inte det något april skämt, men kul, hahaha!
Nu blir det att dra på en lång promenad med syster, woho.

ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0