smells like teen spirit

Jobbig men effektiv dag skulle jag vilja säga, restaurangen 6h -> slutprov livsmedel -> engelskaB diagnos ->(slutade halv fem) stan -> träning -> och nu ska jag sova. Som grädde på moset har jag börjat få svin ont i halsen. Inte kul, känns rätt frestande att bara stanna hemma och ligga i sängen och vara lite sjuk ifred en dag eller två, men nejrå det går ju inte för då måste någon annan ta mitt jobb i köket och då blir det ett jäkla liv. Teorin får jag inte helller missa.
Så jag får kämpa, än så länge äre ju lugnt hoppas bara det iten blir värre. Köpte ett par jeans på stan idag föresten lite gött där i alla fall. Nä nu ska jag slänga mig i sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0