Mjao

ÄNTLIGEN ! Har försökt komma in på blogg.se i kanske en halvtimme nu, botten var nästan nådd kan jag säga.

I dag var första dagen på APU:n och jag stormtrivdes, jätte skön personal och allt.
Kommer nog komma in i allt rätt fort, har redan rätt bra koll. Så jag ser fram emot
de här 4 veckorna! Känner att detta blir kanon. Var dock nära på att försova mig i
morse, larmet hade stängt av sig men som tur var vaknade jag halv 8.
Hade ju varit snyggt att komma försent första dagen (Y)

Efter apu:n träffade jag johanna, jag skulle boka tid för tatuering. Fanns dock inte
tid förns 15 dec och dit orkar jag väl inte vänta. Ska kolla på ett annat ställe först,
annars tar jag den 15 december. Har väl inte så mkt till val. Ska bli fett kul.

Nu ska jag krypa ner i sängen uner mitt stora duntäcke, fryser som ett as!
Godnatt töntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0