Lalala

Igår var tanken att lisa, jeppe, jocke och jag skulle på bio, men det sket vi i ingen var sådär jätte sugen,, så det vart att dra till lisenfisen och spela lite spel och det var mycket trevligt, lite skrik i båda lagen men det är la så det ska vara? I alla fall när det är tjejerna mot killarna och tjejerna vinner? haha !
Sedan sov hos pussen och på morgonen kom jeppe och rövade iväg dem båda till gymmet.
Så jag passade på att dra hem och ha lite kvalitetstid med mig själv, edward och bella.
Duschade och fixade sen drog ems och jag ner på stan och det blev två tröjor och ett par
typ lackthigts men inte riktigt, lite mönstrade också. underbart!
Nu väntar jag bara på att tönten ska ringa så jag kan dra härifrån.
PUSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0