Dark chocolate.


Blev medellerutan med johannis, satt väl där ett par timmar(Y). Folket blev nog glada när vi gick så mycket som vi garva, hahha riktigt kul hade vi. Köpte  två par döskalle-örhängen. Ett litet som jag har i tragus, och en lite större som är i mitten av örat eller vad man säger. haha. Gick till maxi och försökte hitta en bra hårfärg men tog väl lite mer än en timma att hitta en bra. Så nu har johanna färgat mitt hår, och ja, jag är mörk. VÄLDIGT mörk. Men jag
tror jag gillart, ganska mycket faktiskt. Sen skiter jag fullständigt i vad andra tycker (Y) Nu passar glasögonen bättre också känns det som, vet ej varför men de smälter in på nåt vänster. Nu ska jag ringa en vän,så lär väl inte få någon sömn på ett bra tag, men det gör inget (Y) JAG MÅR SÅ JÄVLA BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0