Helgen

I fredags åkte jag johanna och jonas till linköping efter skolan, de skulle köpa kläder till skolavslutningen men eftersom jag är färdig med det så kollade jag på lite annat. Köpte bara en tröja, måste ju hålla i pengarna för nästa lördag drar jag och bunnie till stockholm. Det kommer bli bra!

I lördags åkte jag tidigt till min snutt och var där hela dagen vi bara slappade hela dagen, sjukt skönt.
Köpte glass med choklad och chili smak, låter skit äckligt eller hur? tyckte jag med, men ack så fel
jag hade! Helt klart en ny favorit.

Idag kom jag he från stoffe vid halv ett och då drog jag mamma och syster ner på stan och käka glass
på ströget. Jätte mysigt. Ikväll blir det grill sen ska em och jag slå rekord och gå sjukt långt. kul liv. haha

pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0