grattis sara!

Hej påer!

 Först och främst vill jag gratulera mitt hjärta sara karlsson som fyller 16 idag<3

Känns som att det kvittar igentligen att gå till skolan nu för man gör ju ändå ingenting, typ lektion 10 min sen sluta.
Hur onödigt? I alla fall fick vi reda på vilka som ska servera och vilka som ska va i köket på 3:ornas studentmiddag.
Jag sa att jag absolut INTE ville servera, vad tror ni jag ska göra då? Jo, servera!
Jag kommer dö lite känner jag, men förhoppningsvis blir det som förra gången,
att man tänker att det kommer bli hemskt men när man väl står där så går det
som en dans.
 Nu ska jag ut på långpromenad. hare gött!

Kommentarer
Postat av: sara karlsson

världens bästa carolin,

tusen tack <3

2009-06-07 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0