mjao

Vad har jag gjort på sistonde då, umgåtts och myst, i fredags åkte jag, joakim, jesper och lisa till en typ konstgjord sjö, lagunen tror jag det kallas, as fint var det i alla fall. Vi  badade och tände brasa och satt där och myste som fan.
Jo det var en helt okej kväll alltså. I lördags jobbade jag från 8-17.30 och på kvällen var tanken att jag och J och några andra skulle dra till lagunen igen men vädret svek oss, 
Så vi kollade på film,pratade och sen drog vi till råssnäss mitt i natten vid typ ett och satt under hopptornen och kollade ut över vattet. Underbart! 

Idag har jag jobbat hela dagen och ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, blir nog att sova tidigt för en gång skull
så jag kan vara pigg på jobbet imorn.

höhööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0