page för hela slanten

Hello sweeties!
Gissa vad? jag har klippt mig igen nu, det blev grymt bra,verkligen. Var nere med johanna och hon klippte page och blev kanon fin passa verkligen, så nu sitter vi här med våra ny klippta kalufser och käkar gott. Me like.

Något mindre roligt men mer ironiskt är att lisa idag tappade sina nycklar i skolan, och hittade dom inte. Och nu har jag gjort samma grej, fast på stan ! Dem kommer jag ju aldrig se mer .. det suger ju sjukt hårt.
Jag är lite smått sugen på fest men det blir att kolla lets dance och mysa med johanna istället, men det är bannemig great det med:) Får tänka på en annan jänta jag vet som inatt är ute och röjer;)

ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0