Yes the party's rockin, yes the cute shockin, and there aint no stoppin,yes.

Idag började då skolan igen, känndes sjukt annorlunda från etttan kan jag lova. 
Nya grupper i klassen, nytt schema, nya lärare osv.
Idag tex har vi varit i köket  hela dagen, altså från kl 8-14.10.
Och så kommer det vara imorgon också. I ettan var vi bara
i köket tre timmar två gånger i veckan. Men det ska nog gå bra
är dock lite pissed på att jag och lisen inte kom i samma grupp.
Haha vet inte om jag är riktigt redo att klippa nalvesträngen där än..hhaha

Nu ska jag snart bege mig till stan och träffa johanna som jag inte träffat på
en månad(!) förstår inte hur jag klarade det haha. Lite tråkigt att jag inte har 
några pengar kvar att slösa den här månaden, men lönen kommer ju imorn
så det är ju gött. När hon åkt hem tror jag att jag ska våldgästa familjen fyrstedt..hmm
får se där alltså ;) Blir det inte så sticker jag ut och springer istället,höhö.

Kör med en bild från turkiet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0