Perfection.


Fin gårdag med tjejerna, alltid kul med er. Bäddade upp med madrasser,filtar, kuddar osv i majas typ "stall" för att vi skulle sova där. Även fast vi tände braskamin så tror jag aldrig jag frysit så mycket som inatt. Vaknade mitt i natten och då hade brasan såklart slocknat och fyfan vad jag frös, visste knappt vart jag skulle ta vägen. Det var vid 5, det vet jag för jag hörde kyrkklockan slå fem gånger. Sedan kunde jag inte somna om. Som tur var hämtade mamma mig 7.30. Så  nu sitter jag här, inte trött så vettifan vad jag ska göra hela dagen. Det suger.

Nu vet jag exakt vilka kläder jag ska ha på fredag, blev inte första ideén. Orkar inte så det får bli ett lite
tråkigare val, men vem fan bryr sig? Alla kommer däcka ändå. Hahah.

Och du, hoppas verkligen vi gjorde rätt nu, kommer sakna dig, du är bland det finaste som hänt mig
det ska du veta. You made me feel something I didn't even thought was possible.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0