vår kankse?

Jesus vilket underbart väder det varit idag! Satt i skolan och bara längtade hem och ut. Stoffe och jag gick en långpromenad med hundarna i solskenet så det var gött. Ringde också till apoteket och frågade vad jag skulle göra ang den nya lotionen jag köpte i fredags, verkade super bra till en början men sen blev huden irriterad och röd och super torr, men de sa att jag skulle sluta använda den och skaffa någon annan. Fick pengarna tillbaka så det var ju ett plus då den var rätt dyr. Så det blir att dra ner på stan imorrn och leta ny. Gissa vad jag och emelie och pappa nyss gjorde? käka på donken, haha keep up with the good work! Jag som skulle börja vara nyttig, hah börjar imorn, okej? Föresten så har jag och min älskling 1 år om ca två veckor. roligt ! men vad ska man hitta på? tåls att tänka på.

herrråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0