I know my destination


Har precis läst igenom alla 74 inlägg från olika bloggar som jag missat under helgen hos stoffe. Lika roligt varje gång, jag skulle fan inte kunna leva utan bloglovin hahhaa.

I alla fall har det varit en great helg, var dock tvungen att dra från dansen lite tidigare för att hinna med bussen. Igentligen behöver jag all tid med dansen för det är så mycket just nu, vi är knappt färdiga med nuvarande dansen,som vi ska visa upp och 4 v, nästa gång börjar vi dessutom med en ny dans, aja det ska gå. När jag kom till stoffe drog jag han och johanna till gymmet och träna, skit gött. Sen gick stoffe och jag hem och tog fram två madrasser och täckte golvet med dom oc kröp ner och kollade på the grudge 3, mycket äckligare än 1 och 2 kan jag garantera, vet itne hur många gånger jag flög under täcket och skrek. Söndag blev det gymmet med johanna o stoff igen, sen åkte jag hem med farfar och farmor.

ikväll ska jag kolla på beck och sen sova som en stock för imorn drar jag och johanna till norrköping efter skolan och hälsar på maja , myys.

HERRRÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0