ajajaj


(collage från olsenanonymous.blogspot.com)

Ny duschad och fräsch nu då, jag är så jävla trött nu igentligen så det blir att bara mysa galet hos stoffe. Först ner och köpa torkade aprikoser,men sen så!

Jag dog nästan på gymmet idag, för jag glömde mina skor!
Fattar ni hur jobbigt det var att springa på löpband utan skor? Jag kämpade på i en halvtimma, men sen gick det inte längre jag hade så ont att jag nästan tjöt. Inte nog med det var ju dansen direkt efter och det var inte lätttaste att danse med onda fötter, men det var så jävla kul idag så det gjorde inte så mycket. börjat med ny dans nu och den är roligare än den andra faktiskt, vi dansar till belly dancer.

I alla fall när jag kom hem tittade jag på mina stackars tossingar, och tror ni inte jag hade fetaste blåsan på båda stortårna?!  Under tå fan också! och varje tå hade varsin blåsa på trampdynan, på BÅDA fötterna... inte konstigt jag hade ont...

aja ska ringa k nu.
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0