You're like my own brand of heroin

Hade bästa lördagen med stoffe igår ,svårt att bli annat än underbart när jag är med honom så.
Vi fick dock gå upp rätt tidigt för att vi skulle till linköping och shoppa lite.
Jag köpte inte mycket eftersom jag håller på att spara nu, dels till stockholm,ochdels för att vi trodde att ikano stängde 20.00 men det stängde 17.00 så vi blev lite paffa när de ropade i högtalarna att de hade stängt nu. Men det blev ändå
en svart kofta,en sportbehå, ett jättefint halsband, samt ett flätat hårband i brunt läder.Vi åt föresten på Chili på ikano ,det blev friterade jätteräkor med ris och sötsur sås plus wookade grönsaker, och jag är fortfarande mätt ! haha .

Nu ska jag plugga lite på pronomen och städa mitt rum lite kanske..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0