Vem vill inte springa in i johnny depp?

På arbetsmiljö- och säkerhets lektionen idag..

Elin sitter och berättar om när hon jobbade med Gordon Ramsey i The F word ,
Intressant tycker vi,coolt att hon träffat en kändis typ, men vill nog mest höra bara för att dra ut på lektionen,,
-Kan du inte berätta något annat roligt du varit med om?
- jo, en gång när jag serverade på premiären till "kalle och choklad fabriken" så råkade jag springa in
i Johnny depp med serverings brickan,det vart ju lite pinsamt.


öhm, jaha ?! hon tänker på att det var pinsamt? Haha som det var det pinsamma var grejen i
den meningen.Inte att hon faktiskt sprang in i JOHNNY DEPP ?jag tycker det är stort,visst han är bara en
kändis men han är ju så jävla stor. Han har gjort så otroligt mkt bra grejer.
Han är ju så jävla skön! jag älskar honom ..haha
Och Matt damon hade frågat henne vart toan var en gång..men det är väl inget? nää...inte alls.
På elton johns födelsedag var hon hemma hos honom på hans fest och serverade...mhm.
Finns mycket hon vart med om som vi måste höra om känner jag.
Kan ju inte vara lätt att komma långt i servering,men hon lyckades,eller?
Måste erkänna att jag gärna skulle vilja ha hennes karriär.

Annars har dagen varit bra,slappt som vanligt. Förutom att vi ska ha föredrag snart om vad man vill
på engelska,.ensam! jag klarar inte av att stå framför folk och snacka så där. Snacka om prestations ångest.
Men vill så gärna ha bra betyg i engelska så det är väl bara att bita ihop. Snart kommer babe hit ,mys skarre bli.

pusss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Det va Elton jhons bröllop o inte födelsedag hehe;)puss

2009-01-21 @ 18:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0