Bravery


Imorse vaknade jag upp med babes armar och hela hans kropp slingrad runt min,underbart! Tror inte det finns bättre sätt att vakna upp på va. Vid tre åkte jag med bussen hem och det var pappa som körde, trevligt så,behöver ju inte betala. Hehe.När vi kom hem åt jag lite av min fantastiskt goda glass jag gjorde i fredags och efter det drog pappa och jag iväg och övningskörde, gick ritkigt jävla bra idag, körde i trafik för första gången så jag är stennöjd! Efter det körde vi och hämta en pizza,men jag åt knappt, känner mig inte sugen på sånt nuförtiden,vet inte vad det är. Nu kom jag precis ut ur bastun och det var skit skönt att sluta helgen där! Att få slappna av lite och förbereda sig för veckan som kommer. Nu ska jag kolla någon mysig film och plugga lite på svenskan.

vad tycks om den nya designen föresten? jag är helnöjd, tack annie!
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0