min puss är finast<3

Kom precis in från kylan med babe nu, var ute med hundarna men stina sket inte i alla fall. Jag hatar att gå ut med dom små djuren, haha .

I alla fall vare rätt trök på dansen idag, det kom fyra nya, blev skit irriterad. Finns det ett datum det börjar så ska man börja det datumet också och inte komma efter tre ggr. Jag kan ju lixom allt och vill fortsätta med nya steg,men nej då ska dom nya lära sig det allra första och det suger ju.. men men det blir väl roligare nästa gång. Det enda possitiva var väl att emelie och jag fick stå längst fram och leda dansen, fick as mkt beröm det satt ju bra.

Men nu ska babe och jag fortsätta mysa och snart börja laga gooood mat! Sen mysa framför tv:n med lite smått och gott.<3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0