Freeedag !

Igår var johanna här och det var jätte mys,hade saknat tjejjan mycket<3 Idag har det inte hänt så mkt om jag ska var ärlig,
Först näringslära, sen köket, vi lagade mat till hela skolan idag..Men skyll inte på oss om det var för salt.för det var inte vi som saltade,faktiskt, haha;) Sen svenska och sen slutade vi. Idag blire stan med älskling som slutar 15.00 så jag får vänta pån lite. Ikväll ska jag göra vanilj glass till familjen och till det blir det nog att mysa och kolla på lets dance. Baby sover här också,kristoffer, shit vad jag älskar honom asså, helt underbar.

Gött att dom börjar spela in en tvåa till twilight i mars. Tycker filmen var värd faktiskt.
fast det lär väl ta ett tag innan den kommer ut till biografen. Men den som väntar
på något gott väntar aldrig för länge, eller ?

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0