Många frågor och svar

9 frågor om dig själv:
 fullständiga namn? Caroline viktoria ulrika granberg
sminkar du dig? ja.
vad har du på dig just nu? stentvättade jeanstights, oversiz t-shirt
vilken årstid är bäst? sommar, lätt.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Man ligger länge kvar i sängen med sin älskling, sedan går man båda upp och äter en lång härlig frukost,Sen drar till stranden.
vad tycker du mest om hos dig själv? ögonen, tror jag.
vad är du bra på? Öhm, vara mig själv, och streetdance kanske.
vem/vilka älskar du mest på denna jorden? Min underbara familj (inkluderar pojkvännen där) samt närmsta vännerna.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Allra helst med min pojkvän.

 9 frågor om dina vänner:
vem är din allra bästa vän? Jag har inte bara en, Några superduper.
 vem vet allt om dig? Stoffe, eller mamma. Ingen vet väl direkt allt.
vem är den roligaste av dina vänner? Johanna och lisa lätt.
vem är snyggast av dina vänner? Jag har Bara snygga vänner.
vem är mest partyprisse? hmm, vet inte riktigt alla är .
vem är den du helst har filmkväll med? allihoppa ju.
vem saknar du? ingen just nu.
vem röker av dina vänner? Tror faktiskt inte en enda av mina vänner röker, tack för det.
du ska träffa en kille du tycker om, vem tar du med dig? ingen aning.

9 frågor om din familj:
vem står dig närmast? mammi, tror jag.
vem är farligast i din familj? Emelie ,ojoj hon kan fräsa du.
 vem ser roligast ut i din familj? Ingen ser väl direkt rolig ut, men pappa är lätt roligast,han har iaf sjukast humorn.
vem är coolast? jag?
har ni några djur? två hundar.
vem har du mest gemensamt med? Mamma, alla gånger hon är min tvillingsjäl.
vem står för underhållningen? Beror på.
vem sover du oftast med? jag sover själv.
roligaste kvällen med familjemedlem? Hela familjen samlad är ju inte dåligt.

9 frågor om idag:
 vad har du gjort idag? Varit i skolan, träffat söta rara johanna !
Har du vart glad idag? klart .
har du varit ledsen idag? nej.
har du gjort något bra idag? hmm, jo johanna och jag har satt igång en utomordentlig tävling.
har du slått någon idag? nej, men det lbev slagsmål bredvid mig hahaha.
vad ska du göra nu? Ta en kopp grönt thee och kolla CSI ny.
har du gjort något dåligt idag? ne tror jag inte.
vad har du ätit idag? Frukost- 2 mörkt bröd+fil, Lucnh- Ytterst lite pasta, Middag- Rostat bröd med brie ost, mums!!
har du duschat idag? ja.

7 frågor om sex och kärlek:
är du singel? nej.
haft sex? ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? jovisst är det så.
kärlek eller sex? både och annars blire ju inge bra:)
 har du varit riktigt kär i någon? jag är det nu.
finns det någon för dig just nu? Absolut.
hur ser en perfekt kille ut för dig? Han ska va som min nuvarande pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0