Turkiet

Sitter i turkiet nu, har varıt har snart 4 dagar redan och har gjort massa skoj. Pappa och jag ar ute och promenerar varje morgon vid 7 ınnan resten av famijen vaknat och idag sag vı massa sköldpaddor i en liten beck. Imorgon ska vı mata dom tankte vı haha :)

Nagot vi ocksa ska göra imorn ar att aka paragliding , kommer vara sjukt högt upp och jag kommer antagligen dö av skrack. Men vilken upplevelse ! sa med andra ord ar det jatte bra.
Dagarn bestar mest av Promenad-stranden/poolen-happy hour-restaurang och det faller mig mycket bra i smaken.
Men anda kan jag inte sluta tanka pa dig.
Nar jag fıck höra din röst pa telefon idag höll jag nastan pa att ga sönder, det ar nagot vısst med dig.
Du ar inte som nagon annan jag traffat. Men det ar ju bara nagra dagar kvar nu och sa fort jag kommer
hem till sverige ska jag bege mig hem till dig.

Nu har jag bara 10 min kvar vid datorn. Hoppas ni har det bra dar hemma

Soliga halsningar fran turkiet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0