Blev ett långt inlägg

Det är konstigt egentligen hur mycket tankar jag lägger ner på min framtid. Tänker på framtiden och vad som kommer hända sen nästan varje dag, kan inte sluta oroa mig och fundera. Vet inte hur mycket jag kommit fram till,
Först planerade jag att jag efter studenten skulle läsa till socionom.Sen slog tanken mig att det kanske skulle vara helt okej att jobba som kock, men tror dock jag är för svag för det, för rädd för att misslyckas.
Pratade också en stund om att bli bagare, men nah. Det som jag stått fast vid länge nu och som det troligtvis kommer att bli är något på en flygplats, flygvärdinna eller dylikt. Efter studenten tänker jag dra utomlands och jobba
som reseledare en stund. Och det kommer jag göra, för det har jag velat under hela tiden.

Men idag fick jag mig en ny funderare, nämligen lågstadielärare. Skulle vara sjukt kul, vill ju ha ett socialt jobb där jag träffar mycket folk och varför då inte barn? Skulle passa mig perfekt. Men då måste jag verkligen läsa engelskaB
och efter gymnasiet måste jag plugga vidare 4 år. Är redan sjukt skoltrött. Haha lisa blir galen när jag börjar spekulera över framtiden, och hon har nog rätt, det är ett tag kvar. Får väl helt enkelt vänta och se vart livet tar mig.

Berätta tre saker som människor skulle bli förvånade över att veta om dig?
Jag är kär på riktigt. Jag vill i framtiden flytta till USA.
Jag är extremt rädd för att misslyckas, många grejer avstår jag från pga just det.
Vilken egenskap vill du helst se hos andra?
omtänksamhet.
Hade du något smeknamn när du gick i skolan?
Carro.kul va?
Hur var du som barn?
Helt klart vild, fast en ängel mot mina föräldrar.
Varför bloggar du?
Skönt att skriva av sig
Betyder kärlek mer för dig än vänskap?
Utan vänskap ingen kärlek.
Vad kan man leva utan?
Människor som tror de är bättre än alla andra.
Vilket är viktigast hos din partner?
Allt spelar roll.
Har du funnit Harmoni i ditt liv?
Hm, I guess.
Är du pinsam på fyllan?
Finns det någon som inte är.
Vilken var din första konsert?
Fan jag kommer inte ihåg. Riktigt stora är väl Peace and love för två år sen i alla fall.
Hur ser folk dig?
Hmm,  glad för det mesta tror jag.
Människa som gör dig enbart ledsen?
Ingen speciell.
Människa som gör dig enbart glad?
Mamma
Värsta känslan?
Kännslan av att man ätit för mycket.
Favorit tv-program?
Desperate Housewives
När grät du senast?
Häromdagen när jag var ute och sprang, För att jag var förbannad.
Är du vidskeplig?
Nä det kan jag inte säga.
Vad skulle du vilja ändra i ditt liv om du fick ändra på vad du ville?
Det finns en del.
Skulle du vilja vara med i kungafamiljen?
no way.
Vad har du alltid velat göra men aldrig vågat?
Det är så sjukt mycket.
Vem är ditt drömragg?
Justin Bartha. mjao
Vem är din hjälte?
Min mamma.
Vilken dokusåpa skulle du helst vilja vara med i?
Big brother.
Vad skulle du helst vara - snygg eller lycklig?
Lycklig.
Vad är lycka?
Bo i varmt land,snygg,smal,rik med underbar pojkvän och hemma ha
en frisk familj som alltid finns där.
Vilka personer beundrar du?
min mamma.
Vem var din första kärlek?
Hm, jag visste inte vad kärlek var förens nyligen.
Vem har makten i ditt liv?
Ingen speciell, det som håller mig tillbaka är väl skolan,
men det måste ju också avklaras.
Har du någon dold talang?
Jag sjunger ganska bra när jag anstränger mig.
Ingen har nog någonsin hört mig.
Har du mobbat någon?
aldrig
Har du någon fobi?
Att misslyckas
Vad är det pinsammaste du gjort ?
Haha.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill lätt höra dig sjunga :D

2009-09-13 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0