Måndag


Då var måndagen avklarad, bara en hel vecka kvart tills helg.. haha.
Men tycker veckorna går rätt fort ändå så jag ska inte klaga.
Skoldagen gick fort fast det var sjukt jobbigt, var mkt att göra i köket.
När jag kom hem från skolan gick jag förbi sun4u och sen var det
promenad i rask takt i lite mer än en timma som gällde,
har också varit och köpt lite ingridenser till tacos med pappa.
Fast än är inte dagen slut ska hinna med att städa rummet också,
och om lusten kommer tillbaka ska jag göra  gammeldags vaniljglass.
Är inte sugen på att äta den sen, det är mer att göra den som är kul,
så är ingen annan  sugen på glass så får jag nog göra det
en annan dag. Den är sjuukt god men jag är bara inte sugen helt
enkelt. Nä nu måste jag sätta lite fart tror jag. hade gött puss


Kommentarer
Postat av: josefine

åh tack så mycket snygging!

2009-09-07 @ 18:12:44
URL: http://joseflne.blogg.se/
Postat av: Julia

det är du som är söt =)

2009-09-12 @ 20:57:52
URL: http://juliavictoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0