Take me away, a sweet escape

Jag blir galen! Jag vill inte vara uppbunden och gå i skolan, jag vill kunna göra vad jag vill, när jag vill.
Blir fett avundsjuk på min man som (ioförsig jobbar, men ändå) kan dra utomlands när han vill.
Han länkade lite sistaminuten resor från apollo nyss och jag blir helt till mig. Jag orkar fan inte med
skolan längre jag vill bara dra utomlands och stanna ett halvår, eller varför inte stanna? och jobba på
något hotell? Drömmen typ. Ok det hade räckt att dra en vecka eller två,
ska kolla om någon söt liten vän är på. Då ska jag banne mig dra alltså.

Nu ska jag gå och lägga mig, och drömma om när jag flyr kalla äckliga sverige.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0