Mjao

Damn va sugen jag blir på en till. Funderar på att beställa tid mot jul, vill skriva caroline i nacken eller på ena skulderbladet, handskrivet fast ändå proffsigt. Blir extra sugen när jag ser denna fina tatueringen och i stil med detta fast lite mer med handskriven text ska det bli. Sen är ju frågan om jag vågar, även fast hjärtat på armen inte gjorde ett dugg ont så blir jag nervös, hjärtat är ju så litet och de säger ju att det inte gör lika ont på armen. hah vi får väl se helt enkelt.


Melissablogg.devote.se


Min "stora stolthet"

Kommentarer
Postat av: emmie

men shit! vilken söt, kolla in min blogg? puss

2009-09-26 @ 01:46:14
URL: http://allwayssuper.blogg.se/
Postat av: amanda

Vart gjorde du det någonstans, eftersom att du inte är 18 och sånt? :)

2009-09-29 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0