God damn you're beautiful.

Slappaste dagen på länge, lisa och jag spenderade mesta dels av dagen i chillsofforna med varsin filt halvsovandes.
Det är grejer det, ändå lyckas vi jobba så bra att vi slipper läxor, ansvarsfulla små flickor!
När jag kom hem hade mamma dammat och damsugit mitt rum, värsta skönt.
Behöver egentligen dra ut hela garderoben och bestämma vad jag ska ha på mig på lördag(PARTY)
men vågar inte för vill inte stöka ner nu när hon gjort så fint.
Var på stan med mamma också, kom hem med ett par killer klacker, mina nya älsklingar;)
Nu ska jag bara slappa och lyssna på lite musik och vänta på att min man ska ringa.

slänger dit en bild på nya pjucksen också, hade gött;)


Kommentarer
Postat av: naomi

snygga!!!

2009-09-18 @ 16:54:58
URL: http://modistiskt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0